Ombouw Daimler ACTROS e-600 L6x2 wb 4.600mm naar 6×2 wb 4.000mm (28,0T)

Ombouw Daimler ACTROS e-600 L6x2 wb 4.600mm naar 6×2 wb 4.000mm (28,0T) Benodigde opties: – ZZU platform chassis – A1E vooras 9,0T – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – A1A luchtgeveerde vooras – R1T 11,75J 22,5”+ 385/55 R22,5” banden op as 1 – C2P wielbasis 4.600 mm […]
Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 6×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T).

Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 6×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T). Opties: – ZZU platform chassis – C2U wielbasis 4.900 mm – A1D vooras 8,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – C0Z achter overbouw 1.950 mm – A1A luchtgeveerde vooras – L0Y verlengde bekabeling […]
Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar 6×2 4.900mm met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T).

Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar 6×2 4.900mm met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T). Opties: – ZZU platform chassis – C2U Wielbasis 4.900 mm – A1D vooras 8,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T Naloopas gestuurd en hefbaar – C0Z achter overbouw 1.950 mm – A1A Luchtgeveerde vooras – L0Y verlengde bekabeling achterlichten […]
Ombouw Mercedes e- 600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 6×2 wb 4.000 mm met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T)

Ombouw Mercedes e- 600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 6×2 wb 4.000 mm met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T). Opties: – ZZU platform chassis – C2P wielbasis 4.600 mm – A1E vooras 9,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – L0Y verlengde bekabeling achterlichten […]
Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T)

Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T). Opties: – ZZU platform chassis – C3B wielbasis 5.200 mm – A1D vooras 8,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – C0Z achter overbouw 1.950 mm – A1A luchtgeveerde vooras – L0Y verlengde bekabeling […]
Ombouw Mercedes e-600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T), Wielbasis 4.450mm

Ombouw Mercedes e-600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T), Wielbasis 4.450mm Opties: – ZZU platform chassis – C2P wielbasis 4.600 mm – A1E vooras 9,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – L0Y verlengde bekabeling achterlichten – A1A […]
Ombouw Mercedes e-600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T), Wielbasis 5.450mm

Ombouw Mercedes e-600 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T), Wielbasis 5.450mm. Opties: – ZZU platform chassis – C2U wielbasis 4.900 mm – A1E vooras 9,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – L0Y verlengde bekabeling achterlichten – A1A […]
Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 10×2 midlift (49,0T).

Ombouw Mercedes E-Actros 400 L6x2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 10×2 midlift (49,0T). Opties: – ZZU platform chassis – C2U wielbasis 4.900 mm – A1D vooras 8,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – C0Z achter overbouw 1.950 mm – A1A luchtgeveerde vooras – L0Y verlengde bekabeling achterlichten – C6U zwaardere […]
Ombouw Mercedes E-Actros 600 6×2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 10×2 midlift (49,0T)

Ombouw Mercedes E-Actros 600 6×2 naar “VELDHUIZEN TRUCKS” 10×2 midlift (49,0T). Opties: – ZZU platform chassis – C2U wielbasis 4.900 mm – A1E vooras 9,0T – E4W wegrijhulp met snelheidsbegrenzing – A4T naloopas gestuurd en hefbaar – L0Y verlengde bekabeling achterlichten – A1A luchtgeveerde vooras – C6U zwaardere stabilisator op as 3 – R1T […]