monteren van opbouw 8,0 m op een Volvo FM t.b.v. een extra lage oprijvrachtwagen(27T)

Monteren van opbouw op een Volvo FM t.b.v. een extra lage oprijvrachtwagen. Volvo FM 3-asser met laag chassis bestellen met de volgende opties: – FM-DAY middellange cabine – CHH-LOW chassis hoogte laag – COG-HIG zwaarte punthoogte 1,9 m – RSTAB3 extra stabilisator achteras – ADB068 68 L Ad-Blue tank – FST-AIR luchtgeveerde vooras […]

Ombouw VOLVO FM 460 8×4 naar 10×4 met 9,0-tons gestuurde tussen as (46,0T)

Ombouw VOLVO FM 460 8×4 naar 10×4 met 9,0-tons gestuurde tussen as (46,0T). Voertuig bestellen met de volgende opties: – FM 84R.. FM 8x4V luchtvering (D13) – FM-DAY5 FM dag cabine – GCW60.0 treingewicht 60,0T – FCABS-M cabinevering voorzijde, mechanisch – WB 4600 wielbasis 4,60 mtr. – RCABS-M cabinevering achterzijde, mechanisch – FAL 1.8 […]

Ombouw van een VOLVO FM(X) 10×4 naar 10×4 Quadro (46,0T).

Ombouw van een VOLVO FM(X) 10×4 naar 10×4 Quadro (46,0T). Voertuig aan te leveren met wielbasis 5,10 mtr. (10×4 naloopas) Opties : – FST-AIR Luchtgeveerde vooras – ACTST-TO Volvo Dynamic Steering – FAL20.0 Maximale vooraslast 20 ton – ESH-VERT Horizontale demper, uitlaatpijp verticaal – FSTAB3 Zware stabilisator vooras – EXST-ST Stalen uitlaatpijp – F385-65A […]

Ombouw VOLVO FM(X)460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T)

Ombouw VOLVO FM(X) 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T). Voertuig bestellen met de volgende opties: – FM 84F R FM 8x4V bladvering (D13) – FMX-DAY5 FMX dag cabine – GCW70.0 treingewicht 70,0T – FCABS-M cabinevering voorzijde, mechanisch – WB 5600 wielbasis 5,60 mtr. – RCABS-M cabinevering achterzijde, mechanisch – FAL […]

Ombouw VOLVO FH 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T)

Ombouw VOLVO FH 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T). Voertuig bestellen met de volgende opties: – FH 84F R FH 8x4V bladvering (D13) – FMX-DAY5 FMX dag cabine – GCW70.0 treingewicht 70,0T – FCABS-M cabinevering voorzijde, mechanisch – WB 5600 wielbasis 5,60 mtr. – RCABS-M cabinevering achterzijde, mechanisch – FAL […]